Subject: Nõukogu koosolek
From: "Triin Tippi" <[email-masked]>
To: "INFO" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "min - KUM" <[email-masked]>
Cc: Reelika Räim - TMV <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 17:27:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vastavalt riigivaraseadusele  saadan info nõukogu koosoleku päevakorrast.

SA A.H.Tammsaare Muuseum Vargamäel nõukogu koosolek toimub 14.09.2026
algusega kell 10.00.

Kohtumispaik: Tammsaare muuseum Vargamäel.

Päevakord:

1. SA juhataja informatsioon SA majandustegevusest ja majanduslikust
seisust;

2. SA juhataja informatsioon 2026. aasta tegevuskava täitmisest;

3. Isikliku sõiduauto kasutamise kompenseerimine;

4. SA põhikirja eelnõu ülevaatamine;

5. Muud küsimused.

Triin Tippi
SA A.H.Tammsaare Muuseum Vargamäel

Nõukogu esimees

tel. 520 7938

[email-masked] <mailto:[email-masked]>